Oferta dla Reklamodawców
Klienci z doświadczeniem na rynku nie rezygnują z reklamowania się na łamach prasy, a jest też wielu, którzy ponownie ją odkrywają. Postrzegają prasę jako narzędzie dające możliwości zarówno precyzyjnego dotarcia do wybranego obszaru kraju, jak też kontekstowego przedstawiania swoich produktów. Prasa to właśnie medium zasięgowe i kontekstowe.
Tylko prasa, zgodnie z zasadą komunikacji 360 stopni, może przebić się z komunikatem do przytłoczonego szumem informacyjnym konsumenta.

W ofercie CGL można znaleźć:
  • Klasyczne kampanie - planowane zgodnie z potrzebami Klienta, w dowolnie wybranym zestawie tytułów lub portali internetowych, które budują zasięg porównywalny z telewizją po dużo niższych kosztach, a dodatkowo z możliwością testowania przekazu i jego dywersyfikacji w zależności od regionu, dające możliwości stopniowego rozwijania dystrybucji - krok za krokiem zdobywania terytorium, co sprawia, że koszty ekspansji rynkowej mogą być rozkładane w czasie i można je elastycznie dostosowywać do aktualnych potrzeb i możliwości
  • Dodatki tematyczne i wydawnictwa specjalne
  • Akcje specjalne - przygotowywane przez nas akcje „szyte są na miarę” - zawsze dostosowane do aktualnych potrzeb Klienta. Z powodzeniem mogą one uzupełniać realizowane strategie marketingowe, jak również stanowić samodzielny element rozwoju marki / firmy. Takie działania przyciągają swoją atrakcyjnością i skutecznością. Zwiększają efektywność kampanii reklamowych i nawiązują nowe, świeże więzi z konsumentem, oparte na pełnych emocji i ważnych dla jednostki doświadczeniach. Więzi, które na długo zakorzenią się i doprowadzą do częstszych zakupów i lojalności wobec marki.
Chcesz poznać wszystkie możliwości wykorzystania mediów lokalnych - skontaktuj się z nami.
Regulamin Cookies Jesteśmy na facebooku © 2013 Centrum Gazet Lokalnych